Dont broke it

okay.nak cerita nie..sbb kaki tgn dah sejuk gedik-gedik dah..
hmmm..sumpah aku sayang hamba alah nie bagai nak rak !
Dea ja aku sayang ! Hmmmm,jarang la dea nak spend time dgn aku..
kalau boleh aku nak jadi yang terbaek untuk dea..tapi aku dah tak dak semangat nak buat semua to..
aku hormat ape yang dea nak, dari awal aku kenal,dea cakap dea tak suke text,okay i accept benda to..tak de la aku nak bising sgt,Tapi kalau dalam sehary to nak call pon payah,tak boleh jugak..
Bila tegor okay la dea boleh terima..tapi bila tegor yang lain,dea marah-marah..kalau kau tawu hati aku nak macam mane tak ade nye aku nak tegor-tegor mcm nie..
kalau boleh tiap-tiap hary nak gado dengan aku..haty aku nie menangis je sbb kau..kau tak tawu?
yang kau tawu kau cakap aku tu,ini..aku tawu aku tak la sehebat gf kau..tp atleast aku try bahgiakan kau..
Motif aku buat nie..
sbb aku bace wall kau...eh tak delete plak kau komen-komen yang lama kan..
aku post love you dalam setengah jam kau dah delete..dengan alasan kau nak clear wall..
okay xpe...aku mmg orang yang senang ditypu..aku kecik haty owh dengan kau..kalau kau tak boleh terima aku,cakap je la...tapi tak payah nak maenkan haty aku...lagi best bila ade kawan kau cakap ` syok depa dapat awek baru segak` kau balas ape ` tak segak pon aku suka dea sbb pandai dress` sbb to je kau suka aku?okay terima kasih la kan..
mmg selama nie aku tepuk tgn sorang-sorang la kan..
Dengan aku kau cakp tak suka text...tapi dengan dea siap kau lagi nak text..
aku tak penah la dapat i love you ke ape dari kau dekat wall aku to..dea kau boleh plak buat...
Sebenarnye aku nie ape?
kwn?
skandal?
mainan?

sumpah aku sayang kau,
tapi bila aku tny banyak je alasan kau kan..ade je jwpn kau nak jwb..
sumpah aku frust dengan kau..
aku dah takut nak menharap dengan kau..
patut kau selalu cakap `kalau jumpa lelaki yang lebih elok amek je`
sbb msti kau tak ikhlas dengan aku,mudah sgt kau nak lepaskan aku kan..
okay sekian...

stop it if you dont want !
let it go if you think you can`t do it !
Dont broke it !

No comments:

Post a Comment