Cinta Bersatu

Cinta Bersatu,okay cinta lagi..Dyla tak pernah bosan dengan cinta,terus untuk mencari cinta yang setai ,cinta yang mempunyai masa depan,cinta di dunia dan diakhirat.Bagi seseorang yang kecewa dalam cinta mungkin mereka akan mempertikaikan cinta,kata mereka cinta tak penting untuk mereka,lebih senang hidup seorang diri. Ini bagi mereka yang mempunyai ego yang terlalu tinggi,tapi sebaliknya mereka ingin kan cinta.Cinta sangat sempurna kalau kita menghargai nya tapi kalau cinta itu dipertikaikan memang cinta itu binasa kata orang .

Ada jugak kawan lelaki yang cakap dyla terlalu desprate dengan cinta sampaikan semuanya cinta . Itu pendapat bagi orang yang rimas dengan keadaan dyla,bagi dyla seorang gadis bila dea sunyi dea akan lepaskan dengan cara luahan,muzik dan menulis,bagi si gadis ini sgt puas jika dea melepaskan cara nie. Perempuan dengan kebahagian memang tak boleh di pisahkan sebab dengan cara itu mereka belajar menghargai,perempua akan bahagian kalau si lelaki membuat dea ketawa,perempuan akan bahagia si lelaki meluahkan rasa,perempuan akan bahagia kalau si lelaki menghormatinya,perempuan akan bahagia kalau si lelaki mengambil hati ibu-bapanya,perempuan jugak bahagia kalau si lelaki melamarnya. Ini dikatakan lumrah untuk perempuan,sesetengah itu ada perempuan yang tak pernah rasa bahagia,tp jarang sekali bukan hanya lelaki yang boleh bahagiakan dea,keluarga dan kawan jugak boleh digunakan ,ini memang tak boleh lupa,keluarga merupakan segala-galanya.

Hampir lama menunggu cinta bersatu,dikenalkan dengan secara tak disengajakan di laman sosial membuatkan diri dyla selesa bersama si dea,bermacam-macam dyla ingin dea buktikan sampaikan menamatkan zaman bujang,bagi dyla benda ini tak boleh main-main tapi secara matang dyla fikir,untuk apa membuang masa lagi,umur bukan menghalang untuk buat benda yang baik,teruskan dengan prinsip yang dipegang hingga sekarang. Selalu diringi dengan doa kepadanya supaya si dea benar untuk dyla ,layak menjadi suami dan ayah yang penyayang.Jodoh allah yang tentukan,sebagai kaumnya , terus berdoa supaya ia menunjuk jalan yang benar .insyallah cerita dyla dengan si dea akan  disambung jika ia benar -benar berlaku, doa-doakn supaya dipercepatkan.


Di matamu ku berharga 
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/02/lirik-lagu-cinta-bersatu-liyana-jasmay.html#ixzz1tJwTjfTd

No comments:

Post a Comment