Tak kuat mane pon

Hmmm..korang aku tak kuat sebenarnye..aku tipu diri sendiri untuk memuaskan hati aku..
aku tak tawu nak buat ape sekarang..sumpah aku sayang dea..tapi dea x..dea tinggalkan aku macam to,tinggal tanpa satu alasan..Perit nye,ya allah..Kalau boleh masa to patah balik,nak aku jadi budak-budak yang tak tawu ape to perasaan,tak tawu ape to sedih,ape to cinta,ape to benci..Aku boleh tahan lagi kalau kau tinggal aku bersebab..tapi kau tinggal aku macam to je..macam kau buang anak kucing tepi jalan..
Kadang-kadang aku rase aku kuat,tapi aku engat balik..aku tak kuat langsung..tapi sampai bila aku nak mcm nie??sampai dea dengan buah haty dea jumpa aku?
Tak aku kena kuat jugak! chaiyok dyla ! fuhhhhh!
Aku kena ignore benda nie..tidak memang aku bodoh la mikir benda nie..keja satu ape aku tak buat..
Okay stop pikir pasal dea..tolong la lupakan dea..Biar dea bahagia dengan hidup dea sekarang!
Good luck dyla!

No comments:

Post a Comment