Setelah sekian lama

Korang! hehehe( gelak sopan ).
Aku dah tak heart broken..ta lah..aku still sedeh dgn ape berlaku..
Tapi aku pikir sampai bila aku nak macam nie.kan?
Aku kena kuat,mayb nie dugaan kecil untuk aku..dugaan dalm hidup..
Thanks sangat-sangat dekat kawan-kawan yang try pujuk haty aku,rayyen,amar,aliff,,amer,and yang paling aku hargai sgt budak cantik  Yna sakinah :)


Mayb ade hikmah sebaliknye..aku terima dengan seadanye..Lepas aku mgenangkan diri sorang-sorang tadi,menangis sorang-sorang..Alhandulilah aku dapat buang perasaan aku yang perit,and takut..Aku dah ta pikir sape-sape kecuali mama n abah..Lega sangat korang tawu,korang bayangkan haty korang  macam kena pijak,koyak sampai seinci?ape korang rase?sakit kan?tapi lega sangat sebab aku dapat buang semua nie..Tersangat lega.,sekarang aku dah ta pikir ape-ape..Hanya ALLAH SWT  dalam haty aku sekarang..Besyukur sangat..

Aku dapat motivatekan diri aku nie bila gadis cantik support aku ,korang bace eh:)
                           

                       
    Dyla Aziz :Bila la nak tiba saat yang dinanti nanti ni..Terasa kkadang smakin matang bila trasa hidup semakin susah, semakin mencabar, dugaan dan ujian Allah swt..i kena kuat !


    Yna sakinah: Yea dyla..kte kena kuat n mkin matang.. saat yg yna nanti2 kn bler yna dpt gembirakn my family, smua hdup senang dan bahagia, tggu saat habis belajar dan hdup berdikari sndri n bler fkir tu smua, yna jd serius n ashk fkir n fkir je.. so de mse tu smua mmbuat kn kita menjadi smkin matang.. dyla goodluck ok :)    

     Dyla Aziz : thnks yna! kira macam nie yna dah support dyla..i rase down sgt-sgt..i tatawu ape slah i..tapi dya tawakal n terima dugaan yang dea bagi,mungkin itu salah satu cara dea nak menguji n mematangkan kite.:)     
    
    Yna Sakinah: yea.. de mse pun yna down giler.. de mse mcm tuhan tarik smua yg kita ada tp alhamdulillah msih lg ade org yg tersyg which is family.. just mslh de mse dtg sekali bnyk.. de mse cm tertanggung n sedey bler xde yg support kte, xde yg fhm kita.. yna pape pun pendam je..xtau nk cter cmne mslh yg yna alami sb xsmua matang.. for me..mkin mningkat usia ni, yna nk mkin matang bkn makin budak2 n main2 sb tu bkn dri yna.. just b urself ok dyla :) 

    Yna Sakinah :Bler dekat ngn tuhan..hati tenang je.. rase sayu hati n nak nges je.. bnyk blaja n seyes kita akn mnjad matang dr segi pmikran jgk.. yna fkir, xpelah susah n bnyk dugaan pun sb tuhan tau tahap ketabahan kita mcm mne.. bnyk berdoa, tawakal n just b urself ok ♥ YS


 Dyla Aziz : i will yna..dyla bsykur eventhough org yg dyla syg pergi mcm to je..tapi dyla stil ade mama n abah..sgt bertuah dyla ade dowg lagi..dugaan nie mungkin remeh bagi orang ln,tapi yg merasa sgt perit..and besyukur boleh lagi bersujud dengan nya..dea sentiasa besama hambanya yg lemah..for me skrg allah swt and parents and friend:) thnks yna ♥


Lepas baca semua nie,aku terasa lega yang amat ya allah..!!!!!!Sekarang aku anggap ape yang terjadi adalah dugaan hidup,and yang ini hanya kecik bagi orang lain..Banyak lagi orang yang terima dugaan lagi besar dari aku,anf dowg terima dengan haty terbuka.Mayb benda ni jadi untuk memantangkan aku..Alhamdulilah aku bersyukur dengan ape yang kau beri,aku terima dengan seikhas haty..




Thanks kepada yang terlibat :)


Korang suke aku gelak macam ni?
Mesti suke kan?
Yer aku dah kembali senyum!!!!!   

No comments:

Post a Comment